+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

اخلاق حیوانی / خانواده


++ انگار حیوانات از نظر اخلاق و خانواده از ما جلوتر هستن

++ امام صادق ع): اِنَّ اللّه‏َ تَبارَکَ وَ تَعالى غَیورٌ وَ یُحِبُّ کُلَّ غَیورٍ وَ لِغَیْرَتِهِ حَرَّمَالْفَواحِشَ ظاهِرَها وَ باطِنَها؛

خداوند با غیرت است و هر با غیرتى را دوست دارد و از غیرتمندى اوست که زشتى‏ها را (از پیدا و ناپیدا)، حرام فرموده است.

پ ن نیمه مرتبط:

یاد گفتگو با یکی از دوستان اهل معرفت افتادم :

- .... اصولا به حقوق گاوها کم توجهی میشه. اونا با همه این ناملایمات و بی عدالتیها یه بار "من" نگفتن! 

-- خدانکنه" من" بگن،..،" من" رو (ممم) بز  ها میگن! منیت خوب نیست،..ولی گاوها موجودات صبوری هستن،..

-.... حالا که بحث به اینجا کشید و تخصی تر شد اشاره کنم با همه احترامی که برا حیوانات قایلم اما از بزها دلخورم! نه فقط بخاطر ممم من گفتنشون بلکه بخاطر ظلمشون به گیاهان و درختان. اونا وقتی آزادانه چیزی بخورن اونو از ریشه در میارن...

--...واسه همین قدیمیا میگن مث بز ازریشه درآوردن،...عجب پدرسوخته هایی هستن!

- با همه این تفاسیر باز جایگاه بهتری نسبت به اکثریت آدما دارن...


بعدا اضافه شد: 

*  تصویر این پست از مستند "هینی مینی" گرفته شده.با کارگردانی دلاور دوستانیان . 

* مثل این پست ،   خبر یکی دیگه از طلاقهای غیر عادی  بهم رسید. اونها هم یه دختر 2-3 ساله داشتن:(

نظرات 2 + ارسال نظر
engineer چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 06:24 ب.ظ

چه جالب تا حالا با ما ما گفتن گاو از این جنبه فکر نکرده بودم


گاوا خیلی کارشون درسته. بزرگترین سوره قران به اسمشونه!

حس خوب دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 11:03 ق.ظ

طلاق تو جامعه الان داره اوج میگیره
از اون بدتر زن و شوهرهایی اند که تو خونه اند اما جدا
طلاق عاطفی خطرناک تره به نظرم

متاسفانه ...
همش هم قابل پیشگیری هست و دردسرهای مفتی این زمونس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد