+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

گرگ بیابون هم آدمه!

دیشب  خبر بدی بهم رسید.

دوستم میگفت یادته در مورد فلانی فلان روز یه حرفی زدی؟ از اون و امثال اون  انتقاد میکردی...؟ گفتم آره چطور؟ گفت اوضاش بدجور بهم ریخته. فک کنم همونجور شد که میخاستی!

گفتم من!؟ من کی بد اونو خاستم!؟ سوء تفاهم شده. من حتی به موقعیت و مال و ثروت و...امثال اونا یه ذره فکر هم  نکردم، چه برسه که بخام جای اونا باشم یا بد اونو بخام! من فقط گفته بودم امثال اون با رانت و ...رفتن بالا و مناسب و شغلها و حقوقهای آنچنانی...و نهایتا یه مدرک پکیده دانش کاه آزاد چلغوزآباد تو پروندشون دارن! صحبت قبلی ما در مورد شایسته سالاری بود و اجحاف در حق بقیه. وگر نه هیچ آدم عاقلی طلاق یه زوج جوون رو نمیپسنده. حتی اگه دل خوشی ازون و کاراش نداشته باشه. البته باورم نشد. هنوز هم باورم نمیشه. پرسیدم اونا که یه دختر بچه دارن چطور کارشون به اینجا کشیده؟! گف از باباش که گریه هم میکردشنیده: زنه درآمدش بالاست( تو یه جایی کار میکنه که البته حقوقش هم شبهه ناکه..) یه پسره دیگه نشسته زیر پاش و نظرشو زده و میخاد طلاق بگیره کلا بره فلان منطقه تهران ساکن بشه و یه زندگی دیگه...

پ ن:

نذاشتم بحثمون به قضاوت ختم بشه و یا صحنه سازی انتقام روزگار، از اونجور ادما باشه، ما که از جزییات خبر نداریم و حق هم نداریم یه طرفه به قاضی بریم. فقط چیزیکه مطمئن بودم رو گفتم: خدا قسمت گرگ بیابون هم نکنه! خدا رحمت کنه همه قدیمیا رو. چقدر رفتار و مرامشون بهتر از الان بود. به قول قدیمیا انشاله گرگ بیابون هم همیشه سیر باشه!  یعنی  خیرخاه آدمایی که کنتاکت داریم باهاشونهم باشیم. این قانون همیشه به نفع ماست. هم از نظر اخلاقی و اجتماعی هم  از نظر فردی و خودخاهانه. اگر مارا به خیر اونها امید هم نیس حداقل شرشون هم به ما نمیرسه...


نظرات 7 + ارسال نظر
مدیرجوان پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:19 ب.ظ http://1modirjavan.blog.ir

کلا خوب نیست با خیلی از ادمهای اطرافمون حتی در مورد سطحی ترین مسائل صحبت داشته باشیم.چون بد برداشت میکنه و شخصیت تو رو در حد شخصیت خودش پایین میاره.
بعضی از حوادث اینقدر تلخ هستن که اتفاق افتادنشون واسه هر کسی که باشه ٬انسان دلخور میشه٬مثل:جوون مرگ شدن٬شکست مالی .بی ابرو شدن و طلاق یه زوج:(((

ممنون از نظر خوبت
این بی آبرو شدن رو خوب اومدی! بی آبرویی دست کمی از فجایع دیگه نداره...

فاطمه پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ق.ظ http://life-me.blogsky.com/

چقدر از این قبیل داستان ها و جدایی ها زیاد شده که شنیدنش عادی شده!!

بله متاسفانه. خودش فاجعس. عادی شدنش فاجعه بزرگتر.ممنون از نظرت

مینو یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 06:41 ب.ظ http://pelake56.blogfa.com

منم اتفاقا تلاش میکنم دور باشم از این حرفهای منفی...
به قول شما،ما رو چه به قضاوت یا بدخواهی؟

اجرای اون مرد عمل میخاد...
امیداورم مرد عمل باشیم

بهزاد جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:43 ق.ظ http://anahno.blogsky.com

چه روزگاری شده!

بنظرت نقش ما این وسط چیه؟

بهزاد یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 04:51 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

زمین خدا وسیع هست الفرار :|

بفرما!! اگه تونستی!

Sara پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

:( ادمیزاد هر چقدرم با کسی مشکل داشته باشه فک میکنم باید خیلی بیرحم باشه که خواهان از هم پاشیدگی زندگی اطرافیان باشه.جسارت به شما نباشه البته

واقعا همینطوره...
جسارت؟! به من!؟ ممنون از نظر خوبت

Hdn یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:12 ق.ظ http://hdn94.blogsky.com

پسر خوب، شما چقد برداشتت از بچه های دانشگاه آزاد بد هست،، من الان دوستم تو امریکا در دانشگاه مطرح اونجا هستن،،، اتفاقا میگن چقد از بچه های دانشگاه آزاد، اونجا تو دانشگاه های مطرح دارن درس میخونن،،،
اینقد نگو دانشگاه آزاد ، دانشگاه آزاد،،،،من خودم چند نفرشونو میشناسم که وااااااقعا سختکوشن،،،،

دانش کاه ، نه فقط دانش کاه ازاد! اگه پستای دیگه رو هم دیده باشین در مورد همه نظام علمی کشور انتقاد شده...و این انکار نیمه نیمه نیمه پر لیوان نیس...
از نظام بهداشت درمان تا خودرو سازی و...
این چیزا ایرادای بنی اسرائیلی یه نفر نیس، درد مشترک همه ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد