+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

هایپر سونیک 1


** موشکها برای فرار از گرانش زمین ساخته شدن. هرچی بیشتر اوج بگیرن اینکار سخت تر میشه. ولی این موضوع دائمی نیس. اینجور نیست که برای طی کردن مسافتای بالاتر موشکهای غول پیکر چند ده متری بسازن! از یه حدی که عبور کرد، ماجرا برعکس میشه و به مرور طی کردن مسیر راحت تر میشه تا جایی که کاملا از گرانش رها میشه و به بی وزنی میرسه.

تو زندگی ماها هم چنین فراز و فرودهایی هست. برخی گردنه ها که رد بشه، بعدش میرسیم به سراشیبی آرامش. لزوما همه ما به سراشیبی نمی رسیم. ولی خیلیهامون اگه بدونیم بعد از سختی سربالایی ، همچین سراشیبی هست تعداد بیشتری میتونن از گردنه عبور کنن. مصادیق هم زیادن... کسی که از گردنه دبیرستان عبور کرده، نه تنها مشق ریاضی و املا و مسائل درسی کلاسهای پایینی ها براش شوخیه، که حتا ممکنه به مرحله ای برسه که دیگه لزومی به ادامه تلاش نداشته باشه و تسلطش بر مطلب به حد اعلا رسیده باشه.

ان مع العسر یسری

** خدا رحمت کنه حاج حسن طهرانی مقدم رو. تو اوج فشار و تحقیر دشمنای داخلی و خارجی (نه فقط زمان جنگ، که حتا همین اواخر هم خیلی از کاراش رو با تمسخر فوتوشاپی، و بعدا هزینه بیهوده، معرفی میکردن) با ایمان به هدفش کشورمون رو از این گردنه عبور داد. 

** فقط انسان‌های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار می‌کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد