+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

ممنونم


تا حالا شده به خدابگیم:

خدایا ممنون که من رو آفریدی؟!

ممنون که اجازه حیات بهم دادی و اجازه دادی هستی رو درک کنم. کوچکترین توجه به  آفرینش مخلوقات، برای درک عظمت تو کافیه.


پی نوشت:

مواقعی که در مرز بین مرگ و زندگی قرار میگیریم، بیشتر اهمیت  این موضوع روشن میشه .

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین شنبه 17 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 08:02 ق.ظ http://www.powerpoint20.ir

دانش آموزان و والدین پایه های هفتم، هشتم و نهم

گام به گام نوین زبان انگلیسی شامل همه کلمات و ترجمه و صوت آنها، حل همه تمرین ها و مکالمه های کتاب،فایل صوتی همه صفحات و نکات گرامری همه درس ها در یک فایل جامع و کامل، برای توضیحات بیشتر و دریافت لطفا به سایت پاورپوینت 20 مراجعه نمایید.

www.powerpoint20.ir

از کتابهای گام به گام و حل تمرینات کتاب متنفر بودم.
درسته شاید افرادی پیدا بشن ازش درست استفاده کنن ولی اون افرادی که من دیدم همشون فقط دنبال حل تمرینش بودن...

حریم شنبه 17 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام
این مطلب واین یاداوری عالیه
شاید منم اینکاروکردم ولی یادم نیست آشنا میزنه البته
گاهی ما بخاطر خیلی چیزا خدارو شکر میکنیم اما یادمون میره که خدا مارو هم افریده.نعمتهای چشم وگوش ودست وپارو شکر میکنیم .اما کل وجودمون رو یادمون میره که خودش نشانه ای ازوجود پروردگاره
بنظرم کرامت نفس مییاره اینکه شکرکنی خدارو که تورو افرید اونقدر مهم بودی که تورو افریده وحتما رسالتی پشت این خلقت بوده .
توافریده شدی تا مایه آرامش کسی باشی .باری ازرو دوش کسی برداری .خدمتی بکنی .دردی رو کم کنی وبه دنیا لبخند بزنی .امتحان بشی سختی ودردورنج بکشی وبزرگ بشی پس خدایا شکرت که موهبت زیستی سالم رو بهم دادی.
منو خلق کردی تا شاید دنیارو برای دیگران وخودم قشنگ تر وبهتر کنم .درس یادبگیرم ودرس پس بدم وممنون ازاینکه دوباره منو میبری پیش خودت انا لله وانا الیه راجعون .
کاش یادمون بمونه که اخرش باید برگردیم جایی که بودیم وبهش تعلق داشتیم

سلام
عالی

مسافر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 09:57 ب.ظ

ولی این اصلا خوب نیست که خدای نکرده مریض بشیم و یک اتفاقی بیوفته که به اهمیتش پی ببریم

سلام .
بله. کاملا درسته.

kilgh شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:50 ق.ظ

اتفاقا من همیشه به برعکسش فکر می کنم موقع خلوت با خدا
اسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه ی فال به نام من بیچاره زدند

Baran سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:50 ق.ظ

با سلام و وقت بخیر
خدمت شما آقای مترسنج عزیز و گرامی
با کلی آرزوهای خیر و خوش و درپناه خداوند سبحان همیشه سلامت و شاد و برقرار و موفق و عاقبت بخیر باشید...میلادتان را تبریک عرض می کنیم.
خدایا مرسی که آقای مترسنج را آفریدیلطفا همیشه مراقب اش باش و
خیرو خوشی و عاقبت بخیری برایش بخواه

سلام وقت شما هم بخیر
سپاس از لطف شما
همچنین برای شما
و خانواده و فرزندان شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد