+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

معرفی کتاب/ همرزمان حسین ع


آن مقدار که ظالمان زمان، به نقش ائمه و اهمیت مکتب ایشان واقف شدند،  افراد عادی و پیروان ایشان واقف نبوده و نیستند...

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 06:42 ب.ظ

اوه اوه سردار تو طرفدار اینا بودی(نویسنده و.. میگما)؟
پشماممممم چجوری میشه که من بی دین تحمل میکنی

آیکن: یجوری کج نگاه کردن!
جوابت دو بخشه. ۲موضوع مهم.
اولا ماها کاری به افراد نداریم، مکتب فکری مهمه. ارزشها.
تا الان بهترین موردی که پیدا کردم این مکتب بوده.
حتا اگه افرادی که الان سنگ این ارزشها رو به سینه میزنن، پسفردا خودشون به اینحرفا پشت کنن، چیزی از این مکتب کم نمیشه. در قید افراد نباشیم.
دوما : چرا میگی تحمل؟! پسر به این خوبی! استعداد نداری که داری، به ارزشهایی که برا خودت تعیین کردی پابندی، در راه رشد و یادگیری تلاش میکنی، خوشتیپم که هستی، ...

بهزاد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:26 ب.ظ

اونجوری نگا نکن دلم و میبری شیطون بلا
دمت گرم واقعا مذهبی با منطقی من وقتی دلم میگیره میام وبت ،آدم و بزور نمیبری بهشت
هیچ کدوم اینا که گفتی نیستم البته این تصویریه که از من تو ذهنت ساختی
فقط به یه ارزش پایبند بودم و قول نمیدم که پایبند باشم اونم خیانته
که البته اونم فکر میکنم فقط تو یکی دوتا از شاخه های مهمش


عجب!
ای بابا

مسافر چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:10 ب.ظ

فهمیدن اونها هم واقعی نبوده... جز منفعت خودشون چیزی نمی دیدن... وگرنه میشدن امثال حر

از جهاتی حرفتون درسته‌..
انگار عقلشون از افراد عادی فعالتر بوده ولی در جهت نادرست استفاده کردن

حریم پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 06:28 ق.ظ

کتاب خوبیه خریدمش ولی نخوندم عجب ادمی هستم .
فکرکنم 50 صفحه خوندم هیچی یادم نیست برم سراغش
چقدرم همسرم شماتت کرد این چییه خریدی

سلام.

خوبی اینجور مطالب این هست که اولا واقعیت دارن یعنی مستند به نوار ضبط صوت هستن. و مهمتر اینکه در شرایط سختگفته شون. فشار حکومتی و ساواک و... یعنی خالصانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد