+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

چیز فهم


هیچ حقیقتی مثل " مرگ"، بعضیا رو شیر فهم نمیکنه .


#کرونا# هادی زهرایی# مادر جوان۳ بچه# عنایت جنید

نظرات 2 + ارسال نظر
حریم جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:33 ب.ظ

ادمیزادخیلی فراموشکاره.الان شاید یه اثری داشته باشه ولی بازبعد یه مدت همه چی مثل سابق میشه .
همکارمن لاییک وبی دینه ماذرش کرونا گرفت سوره یس میخوند به من گفت توهم دعاکن .فکرکردم اگه مامانش نجات پیداکنه شاید ازاون بی اعتقادیش برگرده اما خدانخواست ومادرش فوت شد .نمیدونم حکمتش چی بود اما مرگ مادرش خیلی عقده ایش کرده ازهمه طلبکاره. بخصوص ازنظام و...واونهارو قاتل میدونه... حتی بهمون خبرندادبراش شب اول قبر یه نمازبخونیم براش .بهش کفتم مزارنادرت کجاست الکی گفت نمیدونم وبلد نیستم ادرس بدم ..خب نخواست بده. منظورم اینه که مرگ رو ادم بی اعتقادتاثیری نداره حتی شاید بدترش کنه .نمیدونم

متاسفانه فراموشکاری خصلت ذاتی ماهاست...
بدترین مصیبتها بعضیا رو تکون نمیده، و شاید محکمترشون هم بکنه ولی برای برخی افراد کمترین سختی ، مساوی تموم شدن همه چیزه!
بله. اونی که خودشو به خواب زده....
شاید برخی از این افراد قفلشون با کلیدای دیگه باز بشه...

بهزاد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 06:39 ب.ظ

خدا رحمتشون کنه
خیلیا رو با نیاوردن واکسن کشتن که پول بیشتری بجیب بزنن
مردن خود آدم خوبه برا خودش من هر لحظه منتظرشم و استقبال میکنم ولی مردن عزیزانم نه نمیتونم

هرچند تا اخرین لحظه عمرم با امثال اونا مبارزه میکنم، اما بر خلاف ظاهر که شاید بقیه فک کنن دشمن خونی باشیم، اصلا دلم راضی نبوده و نیست به این پایان. کاش آدم میشدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد