+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

چ


بقول یکی از دوستان: یکی از فرق های ما با آمریکایی ها اینه که ما قهرمان های واقعی داریم و اونها قهرمان های هالیوودی.

پ ن:

لینک پایین، حاوی عکسای قابل تاملی از شهید چمران هست، بعضی عکسها واقعا حماسی و ایداله. ولی گفتم برا تنوع از این عکس استفاده کنم. ساده ساده. انگار عکس پروفایل یکی از خود ماها باشه.

لینک:   https://www.mashreghnews.ir/photo/1085922/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 10:17 ق.ظ https://haftaflakblue.blogsky.com/

ممنون بابت لینک.دیدن امام موسی صدر همیشه خوبِ

درست گفتن.ولی متاسفانه ما قهرمان نگهدار نیستیم/ اما اونا قهرمان نگهدارهای پلاستیکی هالیوودی اند.
آنچه که من شنیدم/دشمن جرات کشتن دکتر رو نداشت.واینجور که با هرچه کرد...


متاسفانه بله
ما با قهرمانهامون رفتار درستی نداریم

حریم پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 06:45 ب.ظ http://harimeasemani.blogsky.com/

مثل چمران بمیرید...

امام خمینی(ره): شماها چند سال دیگر نیستید در این عالم، چمران هم نیست؛ چمران با عزت و عظمت و با تعهد به اسلام جان خودش را فدا کرد و در این دنیا شرف را بیمه کرد و در آن دنیا هم رحمت خدا را بیمه کرد؛ ما و شما هم خواهیم رفت. مثل چمران بمیرید

استفاده میکنیم از تامل قلم شما...
ممنون از نظرات خوبتون

حریم پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 06:46 ب.ظ http://harimeasemani.blogsky.com/

#دوشنبه_های_شهدایی


فرازهایی از کلام شیوای دکتر مصطفی چمران تقدیم شما

خدایا! تو را شکر می‌کنم که با فقر آشنایم کردی تا رنج گرسنگان را بفهمم و فشار درونی نیازمندان را درک کنم.

خدایا! راهنمایم باش، تا حق کسی را ضایع نکنم؛ که بی احترامی به یک انسان همانا کفر خدای بزرگ است.

خدایا! مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده کنم.

خدایا! پستی دنیا و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه گر ساز تا فریب زرق و برق عالم خاکی مرا از یاد تو دور نکند.

آنان که به من بدی کردند، مرا هشیار کردند

آنان که از من انتقاد کردند، به من راه و رسم زندگی آموختند

آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صبر وتحمل آموختند

آنان که به من خوبی کردند، به من مهر و وفا ودوستی آموختند

پس خدایا :به همه‌ی آنانی که باعث تعالی دنیوی واخروی من شدند، خیر و نیکی دنیا وآخرت عطا بفرما.

خدایا مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجود خود را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده کنم.

خدایا پستی و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه گر ساز تا فریب زرق و برق عالم خاکی مرا از یاد تو دور نکند.

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرت عقل توجیه‌شان می‌کنم ببخش!‏

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

سلام
عالی بود مث همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد