+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

بنویسی ، اتفاق می افتد


ص 38

نوشتن رویاها و یا آرزو ها مثل این است که تابلویی را جایی نصب کنید که رویش نوشته شده "آماده برای کار "...

با نوشتن ،شما حضور خود را در بازی اعلام می‌کنید . با نوشتن آرزوها روی کاغذ، بخشی از مغز شما که "دستگاه فعال ساز شبکه ای" نامیده می شود در حالت آماده‌باش قرار می گیرد تا شما را وارد بازی کند. دستگاه فعال ساز شبکه ای مثل یک فیلتر در مغز عمل می‌کند و تنها نوشتن است که می‌تواند از این فیلترها رد شود

ص50

من خودم نمی‌دانستم که نمایشنامه ام حاوی چه پیامی  است تا اینکه در میان تماشاگران نشستم و کلمات خودم را از زبان دیگران شنیدم بعد دیدم که نمایشنامه گویای تشویق دیگران برای پیگیری رویاهایشان هست و... و اکنون من خودم یکی از آنها بودم بدون اینکه بدانم!

ص 156

بزرگترین اکتشافات علمی و ریاضی دنیا در سه  "B" اتفاق می افتد. در "رختخواب"،  "حمام" و"اتوبوس"! ... دوش گرفتن می‌تواند برای خیلی از افراد الهام بخش باشد این پدیده به خاطر وجود یون های منفی درون آب می باشد ... اگر هوا به خاطر وجود بعضی چیزها مثل دستگاه های تهویه ، تلویزیون یا بار های فصلی، از یونهای مثبت اشباع شود مردم ممکن است دچار سردرد و حالت تهوع شوند.

ص171

اصلا توقع پاسخ یا پاداشی را از دیگران ندارم چون اگر چنین چیزی را بپذیرم خودم را به چیزهایی که آنها ممکن است به من بدهند محدود می کنم . من می خواهم هر کاری از دستم ساخته است انجام بدهم تا بتوانم وقت و آگاهی ام را در اینجا صرف کنم زیرا زندگی در اینجاست. هرچه زندگیم را به لحظه حال نزدیک تر کنم آن را پربارتر کرده‌ام...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 07:23 ق.ظ

خوندمش
171 خوبه توقع نداشتن. لامصب عجیب آرامش داره

لذت کتابهایی که خوندی برا دیگران هم اشتراک بزار

بهزاد شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:23 ق.ظ

چشمم

به عمل کار براید...

بهزاد سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 06:53 ب.ظ


نخند ! عمل کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد