+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

کنش / واکنش


اون روزای اول بخاطر شخصیتی که ازش تو ذهنم داشتم براش احترام قایل بودم و حاضر بودم جلو پاش از جا بلند بشم. 

به مرور این رفتار در باطن عوض شد و من فقط به احترام سن بیشترش ، بهش احترام میزاشتم.

 الان بخاطر شناختی که ازش پیدا کردم  فقط به نشونه بی احترامی جلوپاش بلند نمیشم، حتا اگه مجبور باشم!

پ ن:

ما مجموعه ای از پالسهایی هستیم که میفرستیم. هر کنشی از طرف ما یه پیامی داره. مراقب پیامهامون باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:24 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

بعضیا نمی خوان که بهشون احترام بزاریم ...

اگه احترام بزاریم بدون تحلیل، عقل خودمونو زیر سوال بردیم

Baran دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 12:16 ب.ظ

امروز تولدِ مردشریفِ.براش پیام فرستادم.یادِ آقای مترسنج افتادم و
تو دلم گفتم؛شاید عمرت کفاف نده...همین الان خدمت برس و
با بهترین آرزوها_ پیشاپیش میلادشونو تبریک عرض کن.

سلام بر شما مرد شریف و عزیز.میلادتان بابهترین آرزوها_توام طول عمر باعزت_پیشاپیش مبارک بلامیسر

سلام بر انرژی مثبت.
خوشبختی یعنی داشتن دوستانی چون شما
شادیتون مستدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد