+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

بی عدالتی

 

++ شما هم احتمالا کلیپ لاریجانی تو مجلس در مورد توهین نماینده سراوان به مردم عادی رو دیدین ...

نماینده ها که خیلی وقته اوضاشون معلومه....ولی منه نوعی توقع داشتم لاریجانی  در حد حرکت پوپولیستی هم که شده یه طرفداری از مردم کرده باشه. تو عصر ارتباطات و دیوارهای شیشه ای ، اون نماینده کذایی پشت تریبون رفته و همچنان میتازونه و دریغ از یه ذره ندامت و احترام به مردم ...حالا تو  منتظری رییس مجلس تجربه بخرج بده و برای حفظ ظاهر هم که شده یه حرکتی بزنه.یهو میبینی آرپی جی رو برعکس شلیک میکنه و  میگه: باید دید کی این فیلمو دست مردم رسونده!!  

++ ماجرای بالا برای من خیییلی آشنا بود! بیشتر از یک سال میشد که برای مشورت و قضاوت به "با شخصیت" مراجعه میکردم . فکر میکردم ، مرجع عادل و متخصصیه . حل نشدن مسئله منو دچار تناقض کرده بود و بعد از حدود دوسال به این نتیجه رسیدم که  مسله خیلی ساده بوده. و در واقع  اعتماد و اعتقاد بیش از حد من به "با شخصیت" کلی هزینه مادی و روانی به من تحمیل کرده. گاهی خوش بینی بیش از حد پشیمونی میاره. مرجع راهنماییمو عوض کردم و البته ایشون هم منو به "با شخصیت"  ارجاع داد و منم برا اتمام حجت خودم برا بار آخر رفتم پیش "با شخصیت" و اول کار بهش گفتم من توقع بیجایی از شما داشتم، شما نه سر پیاز بودی و نه ته پیاز...! اونم بجای اینکه متوجه هوشیار شدن من بشه و بابت معطل نگه داشتن من به مدت 2سال عذر خاهی کنه ، بهش برخورد و گفت: من هم سرپیازم وهم ته پیاز! ازش اجازه گرفتم حرفای این جلسه آخرو ضبط کنم . بعدا چند بار اون فایل صوتی رو بررسی کردم و دیدم کلا قضیه سرکاریه!

 توقع داری با اونهمه ادله روشن حداقل به صورت زبونی همراهیت کنه. اما بعد از کلی سند و مدرک و...یهو چیزای میگه که انگار اصلا حرفات براش مهم نبوده و فقط منافع خودش. وقتی لاریجانی آرپی جی رو برعکسی شلیک کرد تو اون لحظه دقیقا یاد "با شخصیت" افتادم!

++ من اهل درگیری نیستم. معمولا دور این افراد خط قرمز میکشم ودیگه هرگز باهاشون کار ندارم و" ال سی"  اونا رو میسوزونم. و البته به همه دوستان هم خبرشو میدم!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1397 ساعت 04:09 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

لاریجانی خبر نداشتش که فیلمش پخش می شه، همه چی دست به دست هم دادن...

متاسفانه ادمای باتجربه هم مث تازه کارها...

بهزاد پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1397 ساعت 05:23 ب.ظ

هم سر پیاز هم ته پیاز؟ همچین ادعایی آشنا میاد

کجا شنیدی؟!

مینا(بهار نیلی) شنبه 8 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:49 ق.ظ

متاسفانه دنیای بدی شده برادر.خیلی خیلی بد.و پیدا کردن آدم خوشفکر و حسابی واقعا سخت شده.البته نمیدونم شاید هم از همون اول همینجوری بوده.
به هرحال آدم باید خیلی شانس بیاره که به پست اون خیلی بداش نخوره

موافقم .
دعا که مالیات نداره. بالاترشو بخواه! مثلا خدا کنه به پست ادمایی بخوریم که به رشد و کمالمون کمک کنن...

بهزاد یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1397 ساعت 10:51 ق.ظ

همینا که شاگرد دارن


خب پس میمونه وسط پیاز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد