+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

خودمونم خودمونو جدی نمیگیریم!


+ طرف میگه "ف" ما میریم فرحزاد و دیگه برنمیگردیم! نمیدونم شمام اینجوری هستین یا نه. گاهی آدم ترجیح میده تو همون فرحزاد بمونه! شقه دوم حرفو میچسبیم و ول نمیکنیم.

+ دوستی میگف: ماها اکثرا هدف داریم اما راه رسیدن بهشو بلدنیستیم....

بنظرم حرفش درسته و از برخی زوایا قابل تامل و بررسیه، اما از اونجا که ما هم دوس داریم بریم فرحزاد و برنگردیم شقه دوم حرفو بررسی میکنیم.

بنظرم کسیکه هدف مثلا α رو داره، خود اون α رو داره! یعنی بعد از رسیدن به اون هدف، عینیت اون موضوع براش تغییری نمیکنه! کمتر کسی اینطور باوری داره. فک کنم ماها حتا ارزوهامون رو هم جدی نمیگیریم، چه برسه به اهدافمون.

+ من ادم باسوادی نیستم اما همیشه دوس داشتم برا خودم  از این آیه همچین برداشتی داشته باشم:

بعد از مشاهده عینی جزا و پاداش(در آخرت)  تغییری در  باور افراد معتقد ، ایجاد نمیشه .

... این همان است که پیش از این [نیز] روزى ما بوده ... (آیه25 بقره)

... و بَشِّرِ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ کُلَّمَا رُزِقُوا مِنْهَا مِنْ ثَمَرَةٍ رِزْقًا قَالُوا هَذَا الَّذِی رُزِقْنَا مِنْ قَبْلُ وَأُتُوا بِهِ مُتَشَابِهًا...

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 05:32 ب.ظ http://darhavaliman.mihanblog.com

آرزو نتیجه ای ک برای رسیدن بهش تلاش نمیکنیم اما هدف تلاش میکنیم
.
.
به نظرم ارزش هدفها بیشتر پس باید پیگیری بیشتری هم بشه.
با تصویری ک گذاشتید خیلی موافقم
شاید یکی دیگه از دلایل اینکه به هدف هامون نمیرسیم چون خودمون
باور نداریم شاید یک تجربه موفقیت امیز لازم داریم تا یک تصویر خوب
از خودمون تو ذهنمون بسازیم و یک شروع برای چیدن هدفها وبرنامه ریزی
برای رسیدن به آن.
اما به نظرم کاروقتی سخت میشه که بخوایم به برنامه هامون عمل کنیم
متاسفانه ما آدمها اکثر طرفدار این دروغ که میگیم از فردا یا ازشنبه
شروع میکنم هستیم
باید برای این قسمت هم دنبال راهکاربود:/

شاید یک تجربه موفقیت امیز لازم داریم ...
در مورد این جملتون باید توقف کنیم. یه لیست تهیه کنیم از تجربه های موفق خودمون...

مهدی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 07:48 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

جالب بود ... فکر نکرده بودم اینطوری ...


اگه تفسیر این آیه هرچی باشه باز دلم میخاد اینجور هم برداشت کنم!

بهزاد چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1397 ساعت 12:57 ب.ظ

مرسی مرسیی
اصلا این عکس و کش میرم من انقد خوبع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد