+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

هارتمان


مطالعه این کتاب برای کمک به  رانندگی در ایران هم مفید هست!!


بعدا اضافه شد:

پستهای مرتبط:    برخورد سخت و خشن      /    تخصص                / وینگ من     / تحلیل تاریخ

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا(بهار نیلی) سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 01:21 ب.ظ

یک کتاب دیگه به اسم تکخالهای پرنده ی جنگ جهانی خونده بودم چند سال پیش.کتاب قدیمی ولی بسیار جالبی بود.

کتابشو پیدا کنم میخونم.
ممنون از معرفیت

مینا(بهار نیلی) چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:10 ق.ظ

راستش من خیلی از کتابها رو از کتابخونه ی دانشگاه محل کارم قرض میگیرم.تا حالا چند تا کتاب خیلی قشنگ هم توشون بوده ولی یه مشکلی که هست اینه که این کتابها خیلی قدیمیه.حتی بعضی هاش چاپ قبل انقلاب هست.فکر کنم کتابخونه ی سازمان مرکزی مون که میخواسته خونه تکونی بکنه کتاب قدیمی هاش رو داده به مرکز ما.واسه همین خیلی امیدوار نیستم که خیلی از اون کتابها الآن قابل دسترس باشن و یا شاید هم بعضی هاش با ترجمه های جدید و چاپ جدید پیدا بشن.
واسه همین دقیق آدرس ندادم تو کامنت قبلی(اسم نویسنده و انتشارات و ...)

دست شما درد نکنه. بلاخره همینشم غنیمته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد