+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

فوتبال شائولین


به خاطر دعوت "احمد" و همراهی با جمع، ساعت 11-12 شب رفتیم سالن فوتسال. تا سانس ما شروع بشه یه ربع طول کشید و در این مدت بچه ها مشغول گرم کردن خودشون شدن  و ما هم نشستیم تماشا...

اگه دروازه بان خوب بودن به این معنی هس که کف دستت رو بزاری سر راه طرف و اون با استوک کتونی بره روش، من دروازه بان خوبی نیستم. اگه بازیکن خوب اونیه که سرو صورتشو سر راه توپ میگیره که گل بزنه یا گل نخوره ، من بازیکن خوبی نیستم، اگه ساق پاشو فقط به نیت توپ حرکت میده که سد راه توپ حریف بشه یا توپ رو بفرسته سمت دروازه حریف، من بازیکن خوبی نیستم. در هیچ صورتی حاضر نیستم سلامتم رو بخاطر یه کار خرکی به خطر اندازم.من اومدم اینجا صفا کنم دور هم خوش باشیم و بخنیدیم و ... نه اینکه فحش بشنوم یا بدم و دعوا کنم و حرص بخورد بقیه بدم...

 اینکه طرف از تیرهای دیوارسالن میره بالا توپ رو از بین سقف سوله ورزشی بندازه پایین، اونم بدون هیچ امکانات کمکی ، هنر و افتخار نیس .حماقته!

تو این محیطا هم باید مراقب خودت باشی که حرکات خرکی نکنی و جوگیر نشی، هم باید مراقب بقیه باشی که با حرکات خرکیشون کار دستت ندن.

اینکه  یه نفر انگشت دستش در رفت و یکی مچ پاش ضرب دید و ...قسمت کوچیک ماجراست،اصللللا نمی ارزه که به خاطر این حماقت ادم نماز صبحش به خطر بیوفته...

پ ن:

گاهی لازمه به میدون عملمون ، از بالا نگاه کنیم ببینیم توقافیه گیر نکرده باشیم و از هدف اصلی جا نمونده باشیم. نه فقط ورزش، که  درس خوندن، کارکردن، هیئت رفتن، مهمونی و ...

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا(بهار نیلی) پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 08:14 ق.ظ

آره درسته .حق با شماست

مهدی پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:30 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

ورزش کردن هم مث ادب، آداب داره! اینطوری ورزش کردن خودش ضد سلامتیه!!!

هر چیزی ظاهری داره و باطنی
شما که کارت درسته، امثال من خیلی باید روی خودمون کارکنیم...

مسافر پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 08:54 ب.ظ http://Www.darhavaliman.mihanblog.com

سلام
من نزدیک ۳سال که به وبلاگتون میام:)
چیزی که باعث میشه گهگاهی اینجا بیام تقریبا میتونم بگم
۶۰درصداز پستهاتون انگار مخاطبش منم انگار شما آن پست مخصوص من وامثال من
نوشتید واین برای من خیلی جالب وجذاب.

ممنون بابت این پست

سلام
باعث افتخاره وجود دوستانی چون شما
اینجا محلیه برای شریک شدن در تجارب یکدیگه....
ممنون از حضور گرمتون

بهزاد یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 08:18 ب.ظ

همیشه گفتم تو ایران ورزش برا سلامتی مضره

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد