+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

ناخود آگاه


نظرات 5 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 07:46 ب.ظ


+متصل شدن به ضمیرناخودآگاه
جسارتا نظرمن اینجا ثبت نشده بود


متوجه نشدم. یعنی قبلنم نظر داده بودین؟

Baran دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:43 ب.ظ http://hafthaflakblue.blogsky.com/

بله، همین پست نظر نوشتم
نبود!! یعنی ثبت نشده

نه. من از طرف سیستم و نت از شما عذر میخام. لطفا دوباره بفرستین

Baran دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:44 ب.ظ http://hafthaflakblue.blogsky.com/

خواهش میکنم،نیاز به عذرخواهی نبود .
ولی من ازتون عذرمیخام، چون مخیله ام هنگ کرده ،هیچی یادش نمی یاد.ولی یادشه اینجا نظرنوشته بود


شانس ما بوده دیگه...
کلا نظرات دوستان اهمیت ویژه داره

Baran دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 11:47 ب.ظ http://hafthaflakblue.blogsky.com/

شما لطف دارین،...

جسارتا ،کارکتر گلام یادتونه؟ برای من استرس زا بود.
نفرمایین ،"شانس ما بوده دیگه"....
یقینا یه خیری درش بوده،...
شما راجب پست ،بفرمایید من گوش می کنم ،شاید یادم اومد!
(البته سابقه یادآوری بیشتراز شایده)

آره سمبل پالس منفی بود...
بله راس میگین . اما این حرف گلام گونه نبود. منظورم رسوندن اوج ناراحتیم بوده در بلوکه شدن نظرات مخاطبین.
بله خیر هس.
طرح ناخود اگاه اومده بدون تمرکز و فکر کردن. تو افکار خودم غرق بودم بعدا دیدم اینجوری اعداد و .. کشیده شده

بهزاد سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:57 ب.ظ

نظرات منم تو این پست بلاگاسکای خورده!
فقط آپاچی رو دیدم حال کردم :دی


با تو هم آره؟؟؟
نمیفهمم از بلاگ اسکای بعید بود.
این طرح کلا خودبخود ایجاد شد بدون اینکه بهش فک کنم!نمیدونم اینا از کجا اومده(آپاچی هم همینطور. واقعا نمیدونم ذهنم اینو از کجا پیدا کرده نوشته!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد