+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

. . .


ادامه لینکها  1  و  


بعدا اضافه شد: صرفا جهت یاد آوری یک اتفاق



نظرات 7 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:52 ب.ظ

....

بریدا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:51 ب.ظ http://eshkaft.blogsky.com

ببخشید قضیه چیه؟

سلام
سعی میکنم غیر مستقیم تو پستای بعدی بگم

لحظه چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:43 ق.ظ

اینحا کجاس؟ اینا کی هستن؟

سلام
سعی میکنم غیر مستقیم تو پستای بعدی بگم

سپیدار پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
اقای متر سنج کدومشون هستید؟

سلام استاد
هیچکدوم:)
همونجور که شما تو عکس دنبال "متر سنج" میگردین منم دنبالشم! این تصاویر کمکم میکنه خودمو پیدا کنم

رگها پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:32 ب.ظ

چه دکور قشنگی :>


اولین نفری بودی که به دکور اشاره کرد:)
وبلاگتو تعطیل کردی دکتر؟

رگها یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1395 ساعت 08:26 ب.ظ

وبلاگم هستش که :دی

ادرسش عوض شده گویا

Baran چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1400 ساعت 05:06 ب.ظ

یادمه این عکس رو ذخیره کرده بودم.تبلت که سوخت.فایل ها هم نیست و ناپدید شدن.ولی امروز.خود ب خود.این تصویر تو ذهنم لود شد.بی هیچ پس زمینه ی فکری ای.والان که،به تاریخ انتشار این پست دقت کردم.یاد آن شعر معروف مرحوم قیصر افتادم،...دل ام تنگ شد.دل ام برای همه ی آن عزیزانی که ،دربین ما و عزیزان شان نیستن تنگ شد.ایشلا همیشه سلامت و موفق باشید.خداوند به شما طول عمر باعزت ببخشه خدا شیمی اموات روحِ شاد بکنه

خدا همه رو رحمت کنه . چه رفتگان و چه بازماندگان.
همچنین برای شما دوستان عمری با برکت و عزت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد