+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

حج نا تمام


پ ن:

*  در حقیقت‏ خدا دوست دارد کسانى را که در راه او صف در صف چنانکه گویى بنایى ریخته شده از سرب ‏اند جهاد مى‏کنند     (سوره 61 آیه 4)

*  آخر چرا کسى را نپرستم که مرا آفریده است و [همه] شما به سوى او بازگشت مى‏یابید     (سوره 36 آیه 22)
*  در حقیقت آیات من بر شما خوانده مى‏شد و شما بودید که همواره به قهقرا مى‏رفتید    (سوره 23 آیه 66)
**  لینک فایل صوتی مرتبط
نظرات 10 + ارسال نظر
لحظه سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:51 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

hdn سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام،،،،
لینک فایل صوتی یی که گذاشتید عاااالی بود،،،
آقای مترسنج، از آقای محمود کریمی"بعضی روزا فکر میکنم بار گناهم"رو گوش بدید،،، این هم قشنگه،،،
موفق باشید


ممنون از معرفیتون
اگه شعر قوی باشه و حرف برا گفتن داشته باشه و آدمو به فکر وادارکنه ارزشمنده...من تعصبی به مداح جماعت ندارم...(اینو وقتی کامنت سپیدارو خوندم بذهنم رسید...باز هم میگم با نگاه به شته های روی برگای درخت نباید درمورد اون درخت قضاوت کرد، قطعا تو مسلمونها هم نخاله و مسلمون نما پیدا میشه...)

سپیدار سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
اجازه بدید یه کامنتی بی ربط به این پستتون بنویسم
داره حالم بهم میخوره از اخبارهایی که بهش فکر میکنی سرت سوت میکشه
اخیرا اخبار مربوط به قاری قرآن
همه چی رو به گند کشیدن دیگه نمیشه به هیچ کس اعتماد کرد ذهنیت ها خراب شده حالم از این مقدس نماهای بی آبرو بهم میخوره .لعنت
البته ببخشید اعصابم خراب بود

سلام بر استاد گرامی
اوه اوه چه دل پری داری شما...
جدای بحث راست و یا دروغ بودن این اخبار، متاسفانه دین و ایمون امثال من بدرد در کوزه میخوره...
البته یه قسمتی از جواب شما رو تو کامنت قبل به hdn گفتم. ..

سپیدار سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:44 ب.ظ

ایمیل واستون فرستادم

جوابو ایمیل کردم

hdn سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:36 ب.ظ

من هم تعصبی به مداح جماعت ندارم،،، بالاخره در هر قشری آدم خوب و بد هست،،،
الان تو جامعه متاسفانه ، نگاه ها به روحانیون هم بد هست،،، اما تو همین قشر روحانیون، من روحانیونی می شناسم که با سیلی خودشونو سرخ نگه داشتن علیرغم اینکه واااقعا میتونن برای انجام خیلی کارهاشون و داشتن زندگی مرفه تری ، از پارتی استفاده کنن، اما به هییییچ وجه این کار رو انجام نمیدن،، (چون نزدیکانشون مناصب مهمی در کشور دارن ،،، اینو واااقعا دیدم،، و اتفاقا از دوستان نزدیک ما هستن)،،، این خیلی بی انصافییه که یک قشری، تر و خشکش با هم بسوزن،،،


باهات موافقم

بهزاد چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:15 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

بحال خدا فرقی نداره پرستش بشه یا نه
نفعش برا ماست یه پستی میذارم درباره نظرم

موافقم باهات،خدا احتیاجی به پرستش ماها نداره...
البته کامنت دوستان برا امثال من قد پست ارزشمنده

بریدا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:21 ب.ظ http://brida.blogsky.com

سلام سلام اومدم زود تند سریع یه کتاب پیشنهاد بدم
خودم فردا میرم بخرمش ولی اینقدر ذوق داشتم از تعریفایی که شنیدم اومدم به شما هم پیشنهادش بدم
مقایسه ادیان:تورات،انجیل،قرآن و علم از موری سوکای ^_^
نوشته ی یکیه که مسیحی بوده بعدا مسلمون شده اونم با تحقیقی در این حد که عربی رو یاد میگیره و ۲۰ سال طول میکشه
دنبال همچین چیزی بودم همیشه

سلااامممم
ممنون از معرفی کتاب
اولین فرصت میرم سراغش...

بهزاد چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:05 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

I Love u so much

Oh my God...!

دوستانه چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:15 ب.ظ

طراحی تون عالیه
اصلا بدون شرح هم میشه فهمید چی رو میخواستید بگید

به شما اساتید نمیرسیم...البته علی آقا که شاگرد شما باشه، خودش حجته:))

آدم چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ق.ظ http://myvirtualhome4.blogsky.com

چه قدر جمله ی دوم بی نظیر بود......
تقریبا به خاطر یه سری باور من جدیدا آیات که عکس نوشته شدن رو میذارم پروفایلم تو فضاهایی که هستم....دارم فکر میکنم عجب حرفی زده خدا توی این دومین جمله و چقدر می ارزه همه جا در موردش حرف زدن....


دکتر بعضی وقتا واقعا ادم تعجب میکنه...از خودش،ازینکه همه چی انقد ساده و صریح گفته شده و ماها هنوز سردرگمیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد