+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

سخت نیازمند!


پس براى آن دو [گوسفندان را] آب داد آنگاه به سوى سایه برگشت و گفت پروردگارا من به هر خیرى که سویم بفرستى سخت نیازمندم

سوره 28 آیه 24


 پ ن: 

* آب دادن گوسفندای دخترای شعیب توسط حضرت موسی خودش یه امر خیره!

* اصلا این "امرخیر"، میتونه هر چیری باشه!

* منم چند تا گوسفند آب دادم. مطمئن نیستم سیراب شدن یا نه، اما الان تو سایه ایستادم و هنوز امید دارم که خیری برام پیش بیاد!

بعدا اضافه شد: 

تفسر ظریفی که "دکتر خودم" روی این متن زده :

* نتیجه‌ای که من از این آیه می‌گیرم اینه که اگه خدا بخواد، هر گوسفندی میتونه باعث خیر برای آدم بشه، پس هیچ وقت از حضور گوسفند‌ها تو زندگیت، دلگیر و رنجور مشو.

نظرات 3 + ارسال نظر
خودم یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

از مولانا
شیری و شیرشکن کینه ز خرگوش مکش
قادری که شکنی شیر و تهمتن گیری

پ.ن: جهت رفاه حال بازدیدکننده‌گان، جواب هر پست در گوشه‌ی وبلاگ توسط مدیر محترم وب قرار گرفته شده است.

دکتر!
آره...؟!!

همکار یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

خیر خیره دیگه! مخصوصا ازدواج!:)

خب البته هس...
اما گاهی اهداف خیرتری هم هست...

لحظه پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:47 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

تفسیر ظریفش خیلی خوب بود. دوسش داشتم
ممنون بابت این پست های خوب و عالی


نظر لطفته مهندس. باور کن خدا خیرو از جایی که فک نمیکنی میرسونه..(میدونم میدونی اما چون تو این مورد برام تجربه عینی رخ داد تکرار کردم)
ممنون از توجهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد