+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

... تا عمل

نامه های بی پاسخ به ترتیب شماره:

1-    از بس منتظر موندم زیر پاهام علف سبز شد...اما بازم منتظرم…
2-    علفا دونه داده موقع دونه افشانی شده!(قضا را در آن سال از آن خوب شخم/ ز هر تخم برخاست هفتاد تخم!)
3-    دونه ها قصد رویش دوباره دارند...هنوز منتظرتم...فصول پشت سر هم میان و میرن و من مطمئنم یه روز میای...
4-    اینجا یه مزرعه بزرگ علف درست شده اما از تو خبری نیست...علفا با هر وزش باد، موج مکزیکی میرن! جلو افق دیدم رو میخوان بگیرن ولی نمی دونن من تو این عوالم نیستم!
5-    فصلها میان و میرن و مزرعه هر روز توسعه پیدا میکنه، ولی هنوز منتظرم...نکنه اینهمه علف اونو به شک بندازه مسیرشو گم کنه! باید فکری به حال این همه علف کرد...یه گاوداری کوچیک راه میندازم و جلو در اون ، مشرف به مزرعه، به افق  چشم انتظارم...
6-    اما هنوز نیومدی...تعداد گاوها هم داره زیاد میشه، متناسب با تعداد علفها...محصولات گاوداری رو به دوردستها هم صادر میکنم...شیر پنیر خامه ....
7-    نکنه یادت رفته باشه! سفارش دادم رو بسته هاشون برات پیام بذارن. هنوز منتظرم...
8-    اونقدر گاوداری و کارخونه های کنارش، توسعه پیدا کردن که مجبورم خود گاوا رو هم صادر کنم. الان هم گاو و هم علف صادر میکنم...اما باز منتظرم
9-    کار صادرات واقعا وقت گیره اما باز منتظرم...مجبور شدیم برا تسریع امور یه کشتارگاه هم راه بندازیم...آخه هم گاو ها تحریم شدن هم بازار گوشت رونق پیدا کرده...هنوز نیومدی...
10-    دیگه نمیتونم کنار مزرعه منتظرت باشم. سر و صدا ماشینها و کارگرا...نمیذاره... میخوام تو تنهایی بهت فکر کنم و انتظار بکشم. میدم یه ساختمون با نمای شیشه های آبی بسازن. از پشت پنجره به افق چشم براتم...
11-    هنوز خبری ازت نیست...کارگرا امروز اعتصاب کرده بودن...نه به خاطر ما ...رفته بودن برای اعتراض به طرح هدفمند کردن یارانه ها و ...
12-    تو مزرعه درختچه و درخت داره سبز میشه...سرو کله حیوونای غیر بومی پیدا شده...میخوام پارک گردشگری راه بندازم...بلکه یکی از گردشگرا از تو خبری داشته باشه...
13-    حتی یه نامه هم ندادی...اما بااز منتظرم...
14-    دور و برم خیلی شلوغ شده همه میگن آرزوی رسیدن به مقام منو دارن و رمز موفقیتمو میپرسن...(چیزای دیگه هم میپرسن و من  میگم قصد ازدواج ندارم!) هنوز منتظرم...
15-    خبرنگارا شب و روز میان برای مصاحبه. با کسی مصاحبه نمیکنم.دوست دارم تو ساختمون با شیشه های آبی بمونم ...خبر ندارن رمز موفقیتم تویی! 

16-   این آخرین نامه منه! من دیگه اینجا نیستم...میخوام بیام دنبالت!!

پ ن:

* اگه "غیر ممکن"، "ممکن" شد به "ممکن سنجت" شک کن.

نظرات 4 + ارسال نظر
خودم چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

طنز پست رو دوست داشتم :))))

نظر لطفته...
بازم بیا اینطرفا...خونه خودته!

تبسم دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:16 ب.ظ http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام
انتظار که می کشی اولش همش اظطراب داری برای رسیدن
اینکه می رسی یا نمی رسی
اما انتظار در رسیدن ختم نمیشه. کافیه به درونت مراجعه کنی.
انتظار به مرور زمان چشمات رو باز می کنه. خیلی حقایق رو می بینی و می فهمی که قبلا نمی فهمیدی
یه درک همراه با ارامش و لذت
:)))
دیگه انتظار نمی کشی تا برسی
انتظار می کشی تا فقط لذت ببری از این انتظار
به ارامش برسی از این انتظار


ممنون بابت عکس های درخت :))
خیلی زیبا بود
تشکررررررررررررر :)


متن فوق العاده جالبی بود. :)
ممنون که به خوندنش دعوتم کردین.

سلام
ممنون ار نظرات خوبتون

آدم پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ب.ظ http://autumn-girl.blogsky.com

از شدت عالی بودن این پست فقط سکوت میکنم یه لبخند یواش میزنم و.....

نقطه!

:)
همزادپنداری بود و سه تا نقطه!

آدم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:24 ب.ظ

منم خوشحالم...خدا مهارت نگه داشتن این نعمتو بهمون بده ان شاءالله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد