+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

تمرکز!


 
تمرکز حواس یک دانشجو روی چیه؟دغدغه های یک دانشجو چیه؟
سربازی؟ ازدواج؟ درس؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
خودم جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

هعی رئیس!
اگه این لعنتی نبود، خیلی فرق میکرد همه چی برای من…

دکتر یه حرفی بزن که راه حل توش باشه!
جمله ای که گفتی خیلی بدیهیه!گه این لعنتی نبود، خیلی فرق میکرد ...واسه همه...
وقتی قواعد زندگی از بیرون به ما تحمیل میشه 2راه داریم:
1- موانع رو کنار بزنیم و حذف کنیم...2-از سوراخ سمبه ها و باگهای اون موانع به نفع خودمون بهره ببریم
مورد دوم همون جنگ نرمه! قانون خلقت:همه چیز رو میشه دور زد(غیر از خدا)

خودم چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

فعلا که دارم دور میزنم! با درس خوندن دارم ازش فرار میکنم و پس‌فردا روز هم به جای خدمت میرم طرح فلان!
بحث سر اینه که این یه بهینه‌ی موضعی‌ه و نه گلوبال! اگه نبود هوش مصنوعی میخوندم به جای ریاضی :|

پ.ن: همیشه مرغ همسایه غازه!

گاهی همه چی علیه ماست...گاهی توانایی ها و امکاناتمون در مقابل مشکلات و تحریمهای محیطی خیلی کمه....تو این موارد بهتره چریکی عمل کنیم(همون غیر گلوبالی که گفتی!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد