+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

فرصتی برای کشتن زن دوم


++گاهی گرفتاریهای زندگی و حجم مشغله ها مجال و فرصتی باقی نمی ذاره برای تغییر مسیر زندگی به سمت حواشی متفرقه. فک نکنم آدمهای تو این تصاویر (کارگرای اسباب کشی منازل) اسلحه بردارن (اگه پول خریدشو داشته باشن)، زن دومشونو بکشن (اگه زن دومی داشته باشن) و بعد پشت سرش جلو دوربین  با خونسردی  در جهت منافع حزبشون از کارشون دفاع کنن.

++ درسته که شماتت دیگران بخاطر گناه و اشتباهشون پسندیده نیست. همه ما ممکنه اشتباه کنیم، اما حساب مسئولین فرق میکنه.

++ رفتم به سر تربت محمود غنی/ گفتم که چه برده ای ز دنیای دنی؟
گفتا که دو گز زمین و ده گز کرباس/ تو نیز همین بری، اگر صد چو منی

++    إِنَّ الْإِنْسَانَ لَیَطْغَى ﴿۶﴾ حقا که انسان سرکشى مى ‏کند 

أَنْ رَآهُ اسْتَغْنَى ﴿۷﴾ همین که خود را بى ‏نیاز پندارد (سوره علق) 


پست مرتبطhttp://dar300metri.blogsky.com/1394/05/27/post-111/

نظرات 2 + ارسال نظر
حریم یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:47 ق.ظ http://harimeasemani.blogsky.com

خدا آخر وعاقبت همه مارا ختم به خیر کنه .
الهی آمین

الهی امین

مهسا.م جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 07:03 ب.ظ http://1modirjavan.blog.ir

اینقدر راست و دروغ معلوم نیست که من خودم به شخصه نمیتونم محکومش کنم و یا ازش بگذرم...
مدام فکر میکنم سیاسون و مسئولین اتفاقاتی که براشون رخ میده هیچ وقت اینطوری که به نظر ما مردم عادی میرسه نیست و حتما زوایای پنهانی وجود داره که ما ازشون بی خبر هستیم.
فکر میکنم توی این زمینه ها هر چقدر محکم تر محکوم کنم (چه به مقصر بودنش و چه به تقصیر نداشتنش) از بیرون از نظر کسایی که حقایق رو میدونن احمق تر جلوه خواهم کرد.

درست میگی.البته یاد ماجرای شبه افکنی های ابوموسی اشعری هم افتادم. یعنی غیر از مواردی که گفتی یه حالت دیگه ای هم هس و اون چیزیه که امثال اشعری از ما میخوان. کتاب خواص و لحظه های تاریخ ساز رو حتما بخون. برا من که واقعا جالب بود و مایه تاسف. اگه از من بپرسن بهترین کتابی که تا الان خوندی چی بوده، همین رو معرفی میکنم...تو همین کتاب و ماجرای نیرنگهای اشعری میبینیم از حرفای امام برای انحراف مردم بهره میبره‌....امام تو حدیث مثال بچه شتر زده بود که در پاره ای موارد باید مث اون رفتار کرد، نه پشت سواری به کسی بده و نه شیر. اما مغلطه بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد