+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

چینش خاص


بهش میگم چینش این مدلی کارها و نیروها باعث دوندگی بیشتر مراجعین و  کم شدن انگیزه و بازدهی نیروها میشه. برای ما و مراجعان، اتلاف وقت و سردرگرمی بار میاره. در جواب میگه:     لابد مدیرا یه فکرا و حساب کتابایی میکنن که به ذهن ما نمیرسه.      بهش گفتم قطعا همینطوره. اما این جواب خوبی برا من نیس. معاویه هم خیلی فکرا و حساب کتابا کرده بود که با علی در افتاده بود...

اولین مصداق عینی و ملموس این مدل "مدیریت احمقانه" رو تو دوره اجباری سربازی  دیدم. و البته اونو گذاشته بودم به حساب عقده ای بودنشون. اینکه نیروها و افراد رو جوری چینش میکردن که حداکثر کنتاک و برخوردو اصطکاک روحی درشون ایجاد بشه و  درگیری تا ابد ادامه دار باشه . البته یه احتمال دیگه هم مطرح هست و اون اینکه حداکثر توان رو بخرج بدن تا جلو هر گونه اتحاد و انسجام در طرف مقابل گرفته بشه ! دلیلش هم حفظ جایگاه خودشون و تسلط بر افراد به هر قیمتی(همون تئوری تفرقه بنداز و ریاست کن). حالا این وسط بازدهی مجموعه در حداقل و فشارها در حداکثر ممکنه  باشه چه  اهمیتی داره!

تو بهترین حالت ممکن حکایتش مث بازیکن فوتبالیه که میخاد همه گلها رو  فقط خودش بزنه. نه تنها به کسی پاس نمیده، بلکه افراد تیم رو  از ورود به زمین حریف منع کرده!!

نمیدونم شاید توهم توطئس اما دم دست ترین جوابیه که تا الان پیدا کردم

نظرات 6 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:52 ق.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

نمیدونم چرا یادِ سوره کهف افتادم!!

اشاره قشنگی بود(کوتاه و مفید)

مهسا.م شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 02:35 ب.ظ http://1modirjavan.blog.ir

به سربازی فکر میکنم , خوش حال میشم دختر افریده شدم!

خداییش تو این یکی خییییلی شانس آوردی

engineer شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام. اعیاد گذشته مبارک
این تفکر تفرقه بینداز و ریاست کن همه جا جواب نمیده

سلام مهندس.
همچنین بر شما
بستگی داره تیم ما چند نفر باشه و کیا تو تیم ما باشن

مینا(بهار نیلی) چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:54 ق.ظ

بله متاسفانه .منم تو این هشت نه سالی که کارمندم با این قضیه خیلی برخورد کردم.اوایل جوش میزدم و تلاش میکردم که مشکل رو حل کنم اما الان دیگه کاملا منفعل شدم

گه کسی نخاد همرنگ اونا بشه باید چه کنه؟

مینا(بهار نیلی) سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:47 ق.ظ

متاسفانه کاری از ما برنمیاد.مجبوریم کم کم همرنگ اونا بشیم.قدرت دست اوناست.
البته من هنوز کاملا همرنگ نشدم ولی انگیزه مو به شدت از دست دادم

اینجور نگو. امید ما به شما هاست و امید خیلی ها به ماها. امیدوارم هیچموقه همرنگشون نشیم هرچند هنوز راه حلشو پیدا نکردم

مهدی جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:55 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

مدیری داشتیم که به فکر بهره وری بود و درست کردن چینش براساس علایق هر فرد. خودشو کشت تا گذاشتن کارشو انجام بده ...

خدا قوت داره کارش
خوش بحال شما با همچین مدیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد