+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

سلفی


++  صحبت از اونجا شروع شد که فضولها ازش پرسیدن چرا موهاتو رنگ کردی؟! و اونم مث من متعجب از سطح بیکاری اونا و آمارگیریهای ریز اونا. وقتی رفتن ازش پرسیدم واقعا موهاتو رنگ کردی!؟تو که موهات مشکلی نداره. گف آره. گفتم منکه حاضر نیستم به این آت و آشغالا اعتماد کنم. معلوم نیس چطوری درست شده و عوارضش چیه. آدم موقه لذت سلفی با این مواد، بجای نیگا به ظاهر  کار، ببینه ممکنه چه بلایی سر خودش بیاره.  (بعضیا تو سلفیاشون نگاه دیگران رو دنبال میکنن تا خودشونو). گف اتفاقا یه چیزی بگم بخندی! گفتم چی؟ گف بلد نبودم رنگ گنم پوستم هم رنگ شده بود و خیلی تابلو شده بود... هرچی رفتم اینطرف اونطرف مشاوره گرفتم گفتن فایده نداره!باید صبر کنی به مرور از بین بره.. حتا اینترنت هم هرچی گشتم فایده نداشت. پرسیدم خب چیکار کردی؟ گف: ابتکار بخرج دادم و خودم یه روش ابداع کردم! با نوشابه همش پاک شد!!!!

++  یاد صحبتای یکی از دوستان افتادم که توش از نون کنجدی گفته بود.و اینکه تو صف نونوایی بلوا به پا شده بود بین مشتریها که بعله ، بین اونهمه کنجد روی نون یه حشره ای هم دیده بودن. و یه عده ای میگفتن این حشره کوچیکه و یه عده میگفتن این فقط کنجد سوختس و...

با خودم گفتم حتا اگه اون حشره کوچیک سوخاری باشه من حاضرم نون حشره ای بخورم ! آسیبی بهمون نمیزنه. این موارد برای ما مهم جلوه میکنه اما اصلا برامون مهم نیس چقد مواد سرطانزا میخوریم و عین خیالمون نیس!

روغنهای مصرفی، برنجهای پلاستیکی، و...ساخارین و شیرین کننده های مصنوعی، انواع طعم و رنگ های مصنوعی مثلا خوراکی، انواع عطرها و رایحه های بازاری، انواع نگهدارنده ها و ... که سرطانزا بودنشون قطعیت داره و هیچکسی عین خیالش نیس.( وزارت بهداشت که دنبال منافع خودشه کاری بهش نداریم، منظور خودمردمه)  اون موقه میایم گیر میدیم به غبار روی میوه و حشره روی سبزی...

محصولات تراریخته گیاهی و یا محصولات پرتینی مصنوعی و هورمونی موجود در بازار و قس علی هذا (مام بلدیم ازین لغات!)


نظرات 8 + ارسال نظر
engineer سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:03 ق.ظ

اول صبح‌ها
آدم‌های تو خیابون
طوری نگاه می‌کنن
انگار من از خواب
بیدارشون کردم[
سلام صبحت بخیر
سر فرصت میام پستاتون رو میخونم. پستای شما رو باید با تمرکز بخونی

سلام مهندس

جمله درستی بود انگار ما از خاب بیدارشون کردیم
التماس دعا

Baran سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:25 ق.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

++ خوش بحال مادربزرگ وخواهرهاش،...به تناوب حنا بندون داشتن.البته عمه خانم ، خواهرشوهر مادربزرگ ،..توی همین مجموعه بود،...
(باور بفرمایید،دم عیدی انقلابی که توی چهرها میشه ،که آدم وقتی آشنای خودشو می بینه نمی شناسه )
خدارو شکر،..نوشابه رد آدمس رو هم پاک میکنه
++من چون تابه اکنون نونوایی نرفتم،..صف وبلوا درنونوایی قابل درک نیست:))
☆ولی یک بار صف سبزی ماندم و یه خانمی هم لطف کردن و منو حول دادن روبه جلو.طلب کارانه هم گفتن ؛ چرا اینقدر با فاصله ایستادی؟ومن خیلی خودمو کنترل کردم ..که هیچی نگفتم و نخابوندم بیخ گوشش. که بعد نوبتم شد،آسید معذرت خواهی کردن وگفتن، زین پس شما هر زمان آمدی اون گوشه بمونید ،من حواسم به نوبتا هست.
واینکه ؛
پاراگرافهای تراریختگیِ پروفسورمترسنج
(آخه لحن تون ،پرفسورکرمی مانند بود و دلهره آور،....دوهفته پیش شبکه استانی برنامه زنده روی آنتن داشتن ...که گویا ساکن گیلان هست)

اون درخت ها وآبیِ آسمون تصویرُ..دیگرهیچ.

دم عیدی انقلابی که توی چهرها...
نوشابه واقعا اعجوبس! موندم این همه سال چطور کسی حرفی نزده...
بیفرهنگ همه جا هس. برخلاف ادعاها مون هنوز تو فرهنگ لنگ میزنیم
پر فوس اور
باتشکر از دقت نظر همیشگیتون

engineer چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 07:41 ب.ظ

ای بابا اینقدر خطرات جورواجور و ریز و درشت زندگی بشر رو تهدید میکنه که اهمیت یه حشره سوخاری که مزشم لابلای سوخاری های دیگه گم میشه از صفر هم کمتره

گفتنش الان اسونه و فکرمون کار میکنه اما در عمل خیلی وقتا جو گیر رفتارای دیگرانیم. و عملمون با عقیدمون ناخوداگاه فرق میکنه

Baran چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:00 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

این دومین باری هست که از واژه" اعجوبه" استفاده میکنید
بله متاسفانه،...جالبه،ثلوات شماردیجیتالی روی دستش نثب بود


پست بعد اشاره به همین سبحه بدستان هم میکنه...

من جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 02:17 ب.ظ

کلا ادمی زاد از هرچی منع بشه بیشتر حریص میشه. هر چی میگن نخورین فلان چیز بد. تا گرفتار نشن عمل نمیکنن.
خصلت ادمیزاذه کاریش نمیشه کرد.
جدیدا خیلی سرطان زیاد شده. خدا رحم کنه

دقیقا همینطوریم
خدا ظرفیت و اگاهی بده بهمون...

من جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 02:23 ب.ظ

راستی تشکر ویژه بابت مشاوره و راهنماییت. چقد میشه هزینه مشاوره؟!!!!

سلام
مشاورات متقابله...

لحظه پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 05:52 ب.ظ http://life-me.blogsky.com

خیلی زندگی کردن مصنوعی شده:(

نا اگاه بودنمون درد اصلیه

hdn چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام مترسنج خان،،، وقت بخیر،،،
در کربلا دعاگوی شما بودم و ان شالله شما هم طلبیده بشید،،،

سلام دکتر
عاقا ذوق زدمون کردین...
زیارات قبول باشه... انشاله همه دوستان با هم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد