+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک
+

+

داریم میرسیم، نزدیک شدیم، خیلی نزدیک

فسیل شناسی


قبلنا فک میکردم "گذشته دور" مربوط به کتابای تاریخه. بعدا با مرور نوشته های دفاتر یادداشتم با تعجب به این نتیجه رسیدم که مطالب مکتوب خودمون هم میتونه تاریخ بشه. اولین دفتر یاد داشت من مربوط به سال78 هست! 20 سال قبل! یعنی یه عمریه برا خودش.

از شما چه پنهون چند وقتیه میرم آرشیو نوشته های قبل رو مرور میکنم (به همراه کامنتها). دیدم اون هم برا خودش تاریخ شده!! یعنی وبلاگهای 4الی 5 سال قبل برا مال قرنها قبله انگار.

وبلاگهای قبلی رو مرور کردم دلم برا مخاطبا و جو اون زمون تنگ شد. واقعا حیف جوونهای مملکت که برنامه کلان براشون نیست...

با شتاب تکنولوژِی ، فرایند تاریخی شدن، برای نسل فعلی قطعا با سرعت بیشتری طی خواهد شد

پ ن :

قدر خودتونو بدونین. همتونو دوست دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:53 ب.ظ http://hafthaflakblue.blogsky.com/

اتفاقا منم امروز (به قول فرح خانم)یه سر رفته بودم
کلی هم خندیدم (همراه کامنت ها) با گذشته دور.دست شما هم درد نکنه بابتش

ღدوستانهღ سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 08:23 ق.ظ http://doostaneh7985.blogsky.com

سلام . حیف که من دوتا وبلاگ به قدمت 6 سال داشتم بلاگفا هر دو رو به باد داد هرگز نمیبخشمش


تو دوره دانشجویی فسیل شناسی داشتیم در حد لالیگا (ماکرو فسیل و میکرو فسیل ) قشنگ دهنت سرویس میشد تا اسامی رو حفظ کنی و یاد بگیری مربوط به کدام دوره زمین شناسی میشه

سلام مهندس
آره فاجعه بلاگفای معروف...
خدا رحم کرد ماها از اول بلاگ اسکایی بودیم(یکی شکر گفت اندر ان خاک و دود/که دکان ما را گزندی نبود!)
توصیف فسیلشناسی
پس شما استادفسیلشناسی هم هستین؟؟

بهزاد سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:52 ب.ظ

این پ.ن مشکوک بودا!
من جنبهخاطره بازی ندارم به گذشته میرم افسرده میشم :(

مشکوک فکر میکنی! برو فکرتو هدایت کن!:))
از شوخی گذشته چه اشکال داره آدم مخاطباشو دوست داشته باشه؟
خب افسردگی هزارتا علت داره که لزوما ربطی به بی جنبگی نداره

بهزاد چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 11:06 ب.ظ

نه نه سوتفاهم شده! منظورم از مشکوک این بود شبیه خداحافظی بود!
فکر کردم میخوای بری

یاد خدا حافطیای بلاگهای قبل افتادم...
دنیای مجازی هم وابستگیهای خاص خودشو ایجاد میکنه و این مغفول مونده

مهدی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 04:48 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

فسیل شدیم رفت ...

hdn یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 12:37 ق.ظ http://hdn94.blogsky.com

اول از همه سلام و عرض ادب،،،
من هم یه زمانی دوران نوجوانی وبلاگ نویس بودم ،و وبلاگ خون حرررررفه ای ، عجب دنیایی بود،،،
راستش من هم چند باری پیش اومده که مطالب پیشین همین وبلاگ اخیرم رو بخونم ، ولی واقعیتش دچار استرس میشم با خوندن اون مطالب ،،، چون در دوران سخت بیماری ، اون مطالب رو داغ داغ می نوشتم ، هر چند که الان هم بیشتر اوقات احساساتمو همون لحظه ثبت میکنم ، اما اون زمان ، انگار وبلاگ برام شده بود یه مکان برای تخلیه ی اون همه استرس و درد ،،،، و البته بودن دوستانی چون شما، واقعا کمک ساز بود به لحاظ روحی ، مخصوصا با کامنت های پر از محبتتون،،،

سلام بر دکتر گرامی
خوش اومدین .بعد از مدتها افتخار دادین...
شما خودت منبع انرژی و انگیزه هستین و ماها کلی چیز ازتون یاد میگیریم.
امید ما به دوستانی چون شماست

بهزاد سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 01:28 ق.ظ

هنوز داری متر میکنی؟


نوبت شمام میرسه

دوستانه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 10:14 ق.ظ

سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، بی بی دو عالم، و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) و بر تمامی شیعیان تسلیت باد.


التماس دعا داریم مهندس بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد